tiistai 24. heinäkuuta 2012

Törkyalpumi.

Selailin tossa ajan kuluks vanhat kuvat läpi, mitä oli kyllä harmillisen vähän. Varpaista ei löytyny kun muutama epäselvä kuva viime kesän alulta. Mut tässä siis olisi nämä mun parhaiten onnistuneet ja taiteellisimmat otokset.


Näkyvä oire numero yksi. Tästäkin olen jo leikannu nekroosi osan pois.

Tämä on tainnut olla kaikista kivuliain paikka, vaikka pipi suhteellisen harmittomalta näyttää. Vuoden verran joutukin käyttämään Reino-tossuja tai perussuomalaista sukka-remmisandaali-yhdistelmää. Parantumiseen meni muistaakseni noin puol vuotta.

Näistä oireista pääteltiin et mulla on burgerin tauti.

Viime kesänä kerrankin sain jotain aikaseks ja lähin Italiaan. Saara oli siellä kolme kuukautta työharjottelussa ja oltiin vähän aijemmin ruettu seurustelemaan niin eihän sitä malttanu pysyä kotona oottamassa. Siinä on siis mun kymmenen päivän matkatavarat.

Sairaalassa ja seuraavana päivänä kotona, riisuttuani nuo luonnon itse kehittämät ja pukemat villahousut.

Se ei ole rupi. Nypin tota violettia nahkaa tosta ympäriltä, kun se ei ollu enään missään kiinni, niin sieltä löyty lisää tota mustaa lihamössöä.

Mun oma pieni kirurginen tomenpide, nekroosin poisto. Viime kesänä tuntu et niin kauan kun tuo nekroosiosa oli paikallaan, haavauma vaan levis. Nyt en jaksanu jäädä odottelemaan että se leviää koko sääreen.

Lopputulos.

Suihkun jälkeen jalkoja aina vähän paleltaa..

..ja ne vähän meinaa sinertää.

Lääkäriä vähä jännitti ottaa tuo koepala tosta oikeen jalan pohkeesta, kun siinä on mahollisuus, et siihenkin tulee säärihaava. Viime viikonloppuna se sit vähän märki ja sen märän mukana tuli toinen tikki, mut sit oon vaan teippaillu sitä kiinni niin se ei ole sen pahemmin levinny. Tänää otetaan tikit pois, saa nähä mitä lääkäri sanoo.

 Ja tällä hetkellä ollaan sitten tämmösessä tilanteessa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti